Zestawienie kosztów to Załącznik Nr 2 do Regulaminu, który można pobrać ze strony internetowej Fundacji oraz po zalogowaniu się do subkonta z zakładki Dokumenty. Zestawienie kosztów należy każdorazowo dołączać do wysyłanych do Fundacji faktur.
Przed wysłaniem do Fundacji Zestawienia kosztów upewnij się, że zawiera ono:
- imię i nazwisko Kierownika Grupy OPP, dane Grupy OPP (numer ewidencyjny, nazwa Grupy OPP),
- wykaz numerów wszystkich faktur i rachunków, które Kierownik Grupy OPP przesyła do refundacji oraz ich kwoty brutto,
- numer konta bankowego, na który ma wpłynąć refundacja oraz dane jego właściciela,
- czytelny, oryginalny podpis Kierownika Grupy OPP i podpisy wszystkich jej Członków (Członkowie Grupy OPP muszą każdorazowo akceptować Zestawienie kosztów).
Zestawienie kosztów należy przesyłać do Fundacji w oryginale.