Zestawienie kosztów stanowi Załącznik Nr 2 do Porozumienia, który otrzymuje Kierownik Grupy OPP wraz z Porozumieniem podczas zakładania Grupy OPP. Zestawienie kosztów można pobrać ze strony internetowej Fundacji oraz po zalogowaniu się do subkonta z zakładki Dokumenty. Załącznik Nr 2 należy każdorazowo dołączać do wysyłanych do Fundacji faktur.
Załącznik Nr 2 powinien zawierać:
- dane Grupy OPP (numer ewidencyjny, nazwa Grupy OPP), dane osobowe i teleadresowe Kierownika Grupy OPP,
- wykaz wszystkich faktur i rachunków, które Kierownik Grupy OPP przesyła do refundacji,
- numer konta bankowego, na który ma wpłynąć refundacja oraz dane jego właściciela,
- czytelny podpis Kierownika Grupy OPP i podpisy wszystkich jej Członków. (Członkowie Grupy OPP każdorazowo akceptują zestawienie kosztów).