Chciałbyś zbierać środki podczas wydarzenia kulturalnego? W Twojej okolicy organizowane są zawody sportowe lub piknik dla mieszkańców? A może właściciel zaprzyjaźnionego sklepu lub restauracji chciałby wesprzeć Twoje działania poprzez wystawienie puszki w swoim lokalu?
Nie musisz ubiegać się o zgodę Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na przeprowadzenie zbiórki publicznej. Łatwo zorganizujesz ją pod naszym patronatem!
Fundacja ma zgodę na prowadzenie zbiórek publicznych na mocy Decyzji nr 2015/631/OR.
Dzięki pomocy Fundacji możesz prowadzić zbiórki datków do puszek kwestarskich lub skarbon stacjonarnych na terenie całej Polski.
Udostępnimy Ci kolorowe puszki kwestarskie z logo Fundacji.
Najczęściej zadawane pytania:
- Jak uzyskać pozwolenie na zbiórkę publiczną? (formularz zgłoszeniowy)
- Czy Fundacja promuje zbiórki publiczne przeprowadzane na rzecz Grup OPP oraz podopiecznych na swojej stronie internetowej?
- Czy publikacja apelu w mediach np. w Internecie jest zbiórką publiczną?
- Czy Fundacja udostępnia puszki i skarbony wykorzystywane podczas zbiórek?
- Co należy zrobić po zakończeniu zbiórki publicznej?
Pamiętaj! Każda zbiórka publiczna powinna być zgłoszona do Fundacji. Wszystkie materiały graficzne wykorzystywane podczas zbiórki np. apele, plakaty, ulotki itp. powinny być zaakceptowane przez Fundację (należy je wysłać na adres: grupy@sedeka.pl).
W przypadku jakichkolwiek pytań w sprawie zbiórki publicznej, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Subkont tel: 22 486 96 42 wew. 4; e-mail: grupy@sedeka.pl