Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

KRS:

Czcionka:
Kontrast:
Logowanie do subkonta
KRS:
0000338389
Czcionka:
Kontrast:

Pytania z kategorii: Zbiórki publiczne

Jak uzyskać pozwolenie na zbiórkę publiczną? (formularz zgłoszeniowy)
Aby uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej należy złożyć w Fundacji wypełniony wniosek: POBIERZ: WNIOSEK o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej Do wniosku należy dołączyć: Wniosek oraz załączniki do niego udostępnione [...]
Co należy zrobić po zakończeniu zbiórki publicznej?
W terminie 14 dni od zakończenia zbiórki osoby odpowiedzialne za zbiórkę są zobowiązane dostarczyć do Fundacji: Powyższe dokumenty i puszki/skarbony należy przesłać na adres: Fundacja Sedeka ul. Grzybowska 4 lok. U6B00-131 Warszawa Uwaga! Uzbierane środki [...]
Czy Fundacja udostępnia puszki i skarbony wykorzystywane podczas zbiórek?
Tak, Fundacja wypożycza puszki kwestarskie i skarbony stacjonarne w celu prowadzenia zbiórek publicznych na rzecz Grup OPP. Puszki i skarbony należy zwrócić w terminie 14 dni od zakończeniu zbiórki.
Czy publikacja apelu w mediach np. w Internecie jest zbiórką publiczną?
Nie, ustawa z dnia 14 marca 2014 r. o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych nie klasyfikuje publikacji apelu w mediach (Internecie, prasie, radiu), jako zbiórki publicznej. Obowiązkiem zgłoszenia zbiórki i zamieszczenia sprawozdania z jej przeprowadzeni[...]
Czy Fundacja promuje zbiórki publiczne przeprowadzane na rzecz Grup OPP oraz Podopiecznych na swojej stronie internetowej?
Oczywiście! Z chęcią poinformujemy o planowanej inicjatywie na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności oraz w mediach społecznościowych Fundacji (Facebook, Instagram). W tym celu prosimy przesłać na adres: grupy@sedeka.pl – tekst opisujący[...]
Zarządzaj plikami cookies