Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

Co to jest apel i jak powinien wyglądać?

Apel to oficjalny komunikat na temat działalności Grupy z informacją o możliwości przekazania darowizny lub 1% podatku na rzecz Grupy OPP.

Kierownicy Grup OPP samodzielnie przygotowują treść apelu, następnie przesyłają go na e-maila: grupy@sedeka.pl lub pocztą z dopiskiem „APEL DO ZATWIERDZENIA” w celu akceptacji na adres:

Fundacja Sedeka
ul. Grzybowska 4 lok. 132
00-131 Warszawa

Uwaga! Każdy nowy apel musi być zatwierdzony przez Fundację Sedeka przed skierowaniem go do darczyńców i podatników.

CO POWINIEN ZAWIERAĆ APEL DO DARCZYŃCÓW I PODATNIKÓW?

  • krótki opis działalności Grupy (np.: opis choroby Podopiecznego, informacje, na co będą przeznaczone środki z darowizn);
  • logo Fundacji Sedeka – pobierz tutaj png, pobierz tutaj jpg, pobierz tutaj tif;
  • zdjęcie z działań Grupy OPP/zdjęcie podopiecznego, na rzecz którego działa Grupa OPP (opcjonalnie);
  • dane kontaktowe Kierownika Grupy OPP – dzięki nim każdy z darczyńców będzie mógł skontaktować się bezpośrednio z Grupą OPP w celu zapoznania się ze szczegółami jej działalności;
  • numer ewidencyjny oraz nazwę Grupy OPP;
  • numer konta Fundacji do wpłat darowizn: 93 2490 0005 0000 4600 7287 1845;
  • numer KRS Fundacji – jest konieczny w przypadku gdy apel kierowany jest do podatników przekazujących 1% podatku;
  • kod QR, który zeskanowany telefonem przekieruje na stronę internetową Fundacji Sedeka – pobierz tutaj JPG;
  • w apelu o wsparcie poprzez przekazanie 1% podatku można umieścić wycinek z PITu.
 
Wycinek zeznania podatkowego PIT-37 z wnioskiem o przekazanie 1% podatku za rok 2017 (wzór)