Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony
KRS:
0000338389
Czcionka:
Kontrast:
Logowanie do subkonta
KRS:
0000338389
Czcionka:
Kontrast:

Jak uzyskać pozwolenie na zbiórkę publiczną?

Aby uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej należy złożyć w Fundacji wypełniony wniosek:

POBIERZ: WNIOSEK o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

Do wniosku należy dołączyć:

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy przesłać poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Fundacja Sedeka, ul. Grzybowska 4 lok. 6B, 00-131 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o zbiórkę publiczną”.

Dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej powinny dotrzeć do Fundacji nie później niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem zbiórki.

Po zaakceptowaniu wniosku Fundacja wydaje:

  • zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej;
  • identyfikatory dla wolontariuszy (TYLKO W PRZYPADKU KWESTY DO PUSZEK)
  • puszki kwestarskie/skarbony stacjonarne.

Na tym etapie można przeprowadzić legalną zbiórkę publiczną.

Osoba składająca wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

Kierownik Grupy OPPCzłonek Grupy OPP

Imię i nazwisko osoby składającej wniosek

Adres email

Numer ewidencyjny Grupy OPP

Nazwa Grupy OPP

Data rozpoczęcia zbiorki

Złożenie wniosku jest wymagane co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem zbiórki

Prześlij niezbędne dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

Zgoda na zbiórkę publiczną z miejsca

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych od osób odpowiedzialnych za zbiórkę

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych od wszystkich wolonotariuszy (tylko w przypadku kwesty do puszek)

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Dowiedz się więcej o plikach cookies.