Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

KRS:

KRS:

Dołącz do Programu „Karta Dobra” Fundacji Biedronki 2025/2026

Fundacja Sedeka została jednym z partnerów ogólnopolskiego Programu Fundacji Biedronki „Karta Dobra”. To wyjątkowa inicjatywa, dzięki której seniorzy (osoby powyżej 60 roku życia) w trudnej sytuacji życiowej otrzymują realne wsparcie – comiesięczne środki na zakupy do wykorzystania w sklepach Biedronka. W tegorocznej edycji mamy możliwość przekazania 50 przedpłaconych kart najbardziej potrzebującym seniorom z naszej społeczności.

Na czym polega program?

W ramach Programu „Karta Dobra” osoby starsze w trudnej sytuacji życiowej zyskują kartę na zakupy do sieci sklepów Biedronka. Spośród nadesłanych wniosków zakwalifikujemy 50 osób, które otrzymają Kartę Dobra.

„Karta Dobra” to specjalna karta, która:

zasilana jest co miesiąc kwotą 230 zł przez okres 10 miesięcy,

pozwala na zakup podstawowych produktów spożywczych i środków czystości,

działa we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

Jak się zgłosić?

Zgłoszenia przyjmujemy w prosty sposób. Zobacz, jak to zrobić krok po kroku:

Krok 1

Zapoznaj się z regulaminem Programu „Karta Dobra”

Krok 2

Pobierz, wypełnij i podpisz formularz zgłoszeniowy

Krok 3

Dołącz wymaganą dokumentację potwierdzającą sytuację materialną i życiową (szczegóły w regulaminie)

Krok 4

Złóż komplet dokumentów:

  • osobiście w biurze Fundacji Sedeka,
  • lub pocztą na adres:

Adres biura: ul. Grzybowska 4lok. U6B, 00-131 Warszawa
Godziny składania wniosków: pon.–pt., godz. 8:00–15:00
Telefon: 880350528
E-mail: projekty@sedeka.pl

Uwaga: samo złożenie wniosku nie gwarantuje przyjęcia do programu. Ostateczną decyzję podejmuje Fundacja Sedeka. O decyzji przyznania bądź nieprzyznania Karty Dobra, osoby ubiegające się o udzielenie wsparcia zostaną poinformowane przez Fundację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adresy wskazane w Formularzu.

Najczęściej zadawane pytania

Program „Karta Dobra” to program prowadzony przez organizacje pozarządowe na rzecz najbardziej wrażliwych grup społecznych, w szczególności osób starszych, polegający na poprawie jakości ich życia.

Kartę mogą otrzymać seniorzy powyżej 60 r.ż.(w uzasadnionych przypadkach osoby poniżej 60 r.ż.), których dochód netto nie przekracza 1 869 zł na osobę w gospodarstwie domowym lub osoby o wyższych dochodach, które ponoszą stałe, nieuniknione wydatki (np. leczenie, rehabilitacja). Zgłoszenie nie jest równoznaczne z przyznaniem karty. Każda zgłoszenie jest indywidualnie rozpatrywane przez Fundację Sedeka.

Seniora może zgłosić on sam lub inna osoba. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy Fundacji Sedeka i dołączyć dokumenty potwierdzające sytuację życiową i finansową seniora. Każde zgłoszenie jest indywidualnie sprawdzane, dlatego samo złożenie formularza nie oznacza jeszcze przyznania karty.

Fundacja Sedeka może przekazać jednej osobie maksymalnie jedną Kartę Dobra. Osoby pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym również mogą otrzymać łącznie maksymalnie jedną kartę.

Karty wydawane będą za potwierdzeniem odbioru w siedzibie Fundacji lub zostaną wysłane pocztą/kurierem na adres podany w Formularzu.

Każda aktywna Karta Dobra będzie co miesiąc zasilana kwotą 230 zł w okresie od października 2025 r. do lipca 2026 r. Łączna wartość wsparcia dla jednego Podopiecznego zależy od liczby miesięcy zasilania, ale nie przekroczy 2 300 zł na jedną kartę.

Doładowanie Kart Dobra następuje automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, w okresie od października 2025 r. do lipca 2026 r., w wysokości 230 zł.

W momencie otrzymania Karta Dobra jest aktywna.

Karta działa wyłącznie w sieci sklepów Biedronka zlokalizowanych na terenie całego kraju.

W sklepach Biedronka Kartą można zapłacić za artykuły spożywcze, chemię i środki do pielęgnacji, znicze, rajstopy oraz karmę dla zwierząt. Kartą Dobra nie można płacić za alkohol, papierosy, doładowania telefonów i kart, produkty przemysłowe oraz produkty, które są w koszach a nie na półkach.

Nie, Kartą Dobra można dokonywać płatności wielokrotnie, aż do wyczerpania limitu doładowania lub do upływu ważności karty.

Środki pieniężne, którymi została zasilona Karta Dobra w danym miesiącu, a które nie zostały wykorzystane, pozostają do dyspozycji użytkownika w kolejnym miesiącu, ale tylko w ramach kwartału kalendarzowego. Po zakończeniu kwartału zerują się one automatycznie. Nastąpi to w dniach: 31.12.2025r., 31.03.2026r., 30.06.2026r.

Środki, którymi Karta Dobra zostanie doładowana w pierwszym dniu lipca, w przypadku niewykorzystania wyzeruje się w nocy z 31 lipca 2026 na 1 sierpnia 2026 r.

Karta Dobra jest ważna do 31.07.2026r.Po upływie tego terminu karta traci ważność, a wykorzystanie środków, które na niej pozostały, nie będzie możliwe. W przypadku braku aktywności na karcie w okresie min. 60 dni karta może ulec dezaktywacji.

Saldo dostępnych środków na Karcie można sprawdzić w sklepie Biedronka poprzez zeskanowanie kodu kreskowego Karty w czytniku cen na sali sprzedaży.

Zabronione jest przyznawanie:

  • Kart pracownikom i rodzinom pracowników lub współpracowników Fundacji oraz wolontariuszom działającym w Programie,
  • więcej niż jednej Karty dla danej osoby lub w ramach jednego gospodarstwa domowego oraz osobom, które korzystają z programów Fundacji Biedronki opartych o pomoc w postaci kart na zakupy tj. „Na codzienne zakupy” oraz „Witamy i pomagamy –zakupy”,
  • Kart osobom, które są mieszkańcami placówek opiekuńczych.

W przypadku kradzieży, zniszczenia lub zgubienia Karty, Użytkownik Karty ma obowiązek zgłosić ten fakt do Fundacji Sedeka celem dezaktywacji Karty oraz aktywowania zastępczej Karty. Zastępcza karta będzie aktywna od dnia dezaktywacji karty pierwotnej.

Zapraszamy do kontaktu

Koordynatorki projektu: Natalia Zawadzka i Anna Drożdżowska
tel.: 880 350528 (pn. -pt.: 8.00-15.00)
e-mail: projekty@sedeka.pl

Zarządzaj plikami cookies
Przejdź do treści