Dołącz do naszego zespołu!
Osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora projektów będzie odpowiedzialna za:
- organizację zajęć, spotkań, wydarzeń i warsztatów dla beneficjentów Fundacji;
- kreowanie, koordynację i promocję działań realizowanych przez Fundację;
- przygotowywanie materiałów do tekstów i artykułów dla redaktora i grafika na temat prowadzonych działań;
- pozyskiwanie i budowanie relacji z podmiotami współpracującymi z Fundacją.
Poszukujemy osoby:
- samodzielnej (przygotowywanie i realizacja);
- odpowiedzialnej, sumiennej;
- otwartej i życzliwej, o wysokiej kulturze osobistej;
- z umiejętnością nawiązywania relacji – komunikatywnej;
- kreatywnej;
- z umiejętnością pracy nad kilkoma zadaniami (projektami) jednocześnie;
- potrafiącej obsługiwać podstawowe programy wykorzystywane w pracach biurowych (np. Word, Excel, PowerPoint);
- z wykształceniem co najmniej średnim.
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku (umowa o pracę);
- niezbędne narzędzia pracy;
- przyjazną atmosferę i stabilne zatrudnienie w Fundacji z 14-letnim doświadczeniem.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: kariera@sedeka.pl
Przed wysłaniem zgłoszenia należy zapoznać się z treścią Klauzuli informacyjnej – Kandydat na Pracownika Fundacji dostępnej na stronie www.sedeka.pl/rodo.