Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

KRS:

Czcionka:
Kontrast:
Logowanie do subkonta
KRS:
0000338389
Czcionka:
Kontrast:

Co należy zrobić po zakończeniu zbiórki publicznej?

W terminie 14 dni od zakończenia zbiórki osoby odpowiedzialne za zbiórkę są zobowiązane dostarczyć do Fundacji:

  • sprawozdanie z wyniku akcji – druk Sprawozdania z przeprowadzonej zbiórki publicznej;
  • dowód wpłaty zebranych środków na konto Fundacji (w tytule przelewu należy podać: Numer Ewidencyjnynazwa Grupy OPP – zbiórka publiczna nr …/2015/631/OR);
  • wypożyczone puszki kwestarskie lub skarbony stacjonarne.

Powyższe dokumenty i puszki/skarbony należy przesłać na adres:
Fundacja Sedeka
ul. Grzybowska 4 lok. U6B
00-131 Warszawa

Uwaga! Uzbierane środki pieniężne należy wpłacić na numer konta bankowego podany w Sprawozdaniu z przeprowadzonej zbiórki publicznej.

Zarządzaj plikami cookies