Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

KRS:

KRS:

Zbiórki publiczne

Masz pomysł na organizację wydarzenia kulturalnego, zawodów sportowych czy pikniku dla mieszkańców? A może lokalny sklep lub restauracja chętnie wystawiłyby skarbonę, aby wesprzeć Twoją inicjatywę? Z nami zorganizowanie zbiórki publicznej jest łatwiejsze, niż myślisz!

Załóż zbiórkę publiczną

Jak zacząć?

Organizacja zbiórki publicznej z naszym wsparciem jest bardzo prosta. Oto, kroki, jakie należy wykonać:

1. Zgłoś zbiórkę: wypełnij wniosek o założenie zbiórki publicznej

2. Do wniosku dołącz:

  • zgodę właściciela miejsca na przeprowadzenie zbiórki publicznej (dokument powinien zawierać podpis i pieczątkę właściciela lub osoby upoważnionej): Pobierz i wypełnij zgodę

3. Prześlij dokumenty do Fundacji

Wszystkie potrzebne formularze udostępniamy w wersji elektronicznej, dlatego możesz je wygodnie wypełnić na komputerze.

Po wypełnieniu:

  • wydrukuj dokumenty,
  • podpisz,
  • a następnie prześlij je do nas

Dokumenty możesz wysłać:

  • mailowo na adres: grupy@sedeka.pl (w formie scanu)
  • lub pocztą na adres: Fundacja Sedeka, ul. Grzybowska 4 lok. U6B, 00-131 Warszawa.

Upewnij się, że dokumenty trafią do nas najpóźniej 14 dni przed startem Twojej zbiórki.

Pamiętaj, że wszystkie materiały graficzne (np. plakaty, ulotki), które chcesz wykorzystać podczas zbiórki lub do jej promocji, muszą zostać wcześniej zatwierdzone przez Fundację.

Prześlij je do akceptacji na adres: grupy@sedeka.pl

 

Zbiórka publiczna zakończona, co dalej?

1. Po zakończeniu zbiórki wpłać zebrane środki na konto Fundacji:

Alior Bank SA 81 2490 0005 0000 4600 2146 4583

W tytule przelewu wpisz: numer i nazwę subkonta oraz numer zbiórki publicznej.

2. W ciągu 7 dni od zakończenia zbiórki:

  • prześlij potwierdzenie dokonania przelewu,
  • złóż sprawozdanie z przebiegu akcji – pobierz sprawozdanie
  • puste puszki i/lub skarbony odeślij do Fundacji na adres: Fundacja Sedeka, ul. Grzybowska 4 lok. U6B, 00-131 Warszawa.

Nowe, dodatkowe narzędzie – terminal płatniczy!

Zbieraj datki bezgotówkowo! Umożliwimy Ci skorzystanie z terminala płatniczego, dzięki któremu darczyńcy będą mogli wpłacać środki szybko i wygodnie. Pamiętaj, że wpłaty pozyskane za pośrednictwem terminali płatniczych stanowią darowiznę finansową i nie należy ich wliczać do środków ze zbiórki publicznej.

Chcesz skorzystać z terminala? Skontaktuj się z nami!

Dlaczego warto działać z nami?

ikona
Legalna zbiórka publiczna

Nie musisz samodzielnie występować o zgodę Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Fundacja posiada stosowną decyzję na prowadzenie zbiórek publicznych Decyzja nr 2015/631/OR, a Ty możesz działać w ramach naszego patronatu

ikona
Elastyczność

Umożliwiamy organizację zbiórek w dowolnej lokalizacji w Polsce, z wykorzystaniem puszek kwestarskich, skarbon stacjonarnych oraz dodatkowego narzędzia w postaci terminala płatniczego

ikona
Gotowe materiały

Zapewniamy oznakowane puszki kwestarskie oraz identyfikatory dla wolontariuszy

Nasi Podopieczni

Zarządzaj plikami cookies
Przejdź do treści