Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

KRS:

Czcionka:
Kontrast:
Logowanie do subkonta
KRS:
0000338389
Czcionka:
Kontrast:

Jak uzyskać pozwolenie na zbiórkę publiczną? (formularz zgłoszeniowy)

Aby uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej należy złożyć w Fundacji wypełniony wniosek:

POBIERZ: WNIOSEK o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

Do wniosku należy dołączyć:

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy przesłać poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Fundacja Sedeka, ul. Grzybowska 4 lok. U6B, 00-131 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o zbiórkę publiczną”.

Dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej powinny dotrzeć do Fundacji nie później niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem zbiórki.

Po zaakceptowaniu wniosku Fundacja wydaje:

  • zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej;
  • identyfikatory dla wolontariuszy (TYLKO W PRZYPADKU KWESTY DO PUSZEK)
  • puszki kwestarskie/skarbony stacjonarne.

Na tym etapie można przeprowadzić legalną zbiórkę publiczną.

    Osoba składająca wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

    Kierownik Grupy OPPCzłonek Grupy OPPOsoba spoza Grupy OPP

    Imię i nazwisko osoby składającej wniosek

    Adres email

    Numer ewidencyjny Grupy OPP

    Nazwa Grupy OPP

    Data rozpoczęcia zbiorki

    Złożenie wniosku jest wymagane co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem zbiórki

    Prześlij niezbędne dokumenty:

    Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

    Zgoda na zbiórkę publiczną z miejsca

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych od osób odpowiedzialnych za zbiórkę

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych od wszystkich wolonotariuszy (tylko w przypadku kwesty do puszek)

    Zarządzaj plikami cookies