Aby uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej należy złożyć w Fundacji wypełniony wniosek:
POBIERZ: WNIOSEK o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej
Do wniosku należy dołączyć:
- ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH od wszystkich osób odpowiedzialnych za zbiórkę; zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH od wszystkich wolontariuszy (TYLKO W PRZYPADKU KWESTY DO PUSZEK); zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- pisemną zgodę z miejsca, w którym zbiórka będzie miała się odbyć (na zgodzie powinien być podpis i pieczątka właściciela lub osoby upoważnionej): wzór zgody z miejsca zbiórki.
Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy przesłać poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: Fundacja Sedeka, ul. Grzybowska 4 lok. U6B, 00-131 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o zbiórkę publiczną”.
Dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej powinny dotrzeć do Fundacji nie później niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem zbiórki.
Po zaakceptowaniu wniosku Fundacja wydaje:
- zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej;
- identyfikatory dla wolontariuszy (TYLKO W PRZYPADKU KWESTY DO PUSZEK)
- puszki kwestarskie/skarbony stacjonarne.