Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

Zmiany w pracy Fundacji

W związku z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r., w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, w trosce o zdrowie Wasze i Waszych bliskich, Zarząd Fundacji podjął decyzję o zmianach w jej funkcjonowaniu, przechodzimy na tryb pracy zdalnej.

Pragniemy zapewnić, że Fundacja pracuje, jednak czas zakładania subkont  i  księgowań wpłat oraz refundacji może się wydłużyć. Dołożymy wszelkich starań, aby jakość obsługi pozostała na najwyższym możliwym poziomie.

1) Pozostajemy z Wami w kontakcie telefonicznym i mailowym. Opowiadamy także na Wasze zapytania zadawane na naszym fanpageu na Facebooku. .

2) Kontakt telefoniczny z  konsultantem jest możliwy w godzinach od 7:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku pod numerem infolinii 882 046 295

3) Biuro obsługi Grup OPP w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 4 lok U6B będzie nieczynne dla interesantów. Dokumenty prosimy wysyłać pocztą tradycyjną na adres: Fundacja Sedeka ul. Grzybowska 4 lok 132, 00-131 Warszawa.

Jednocześnie przypominamy, że aby poznać stan subkonta Grupy OPP można się zalogować na stronie głównej klikając w przycisk logowanie. Po zalogowaniu się na stronie dostępne będą:

  • komunikaty od Fundacji
  • informacja o stanie subkonta
  • lista transakcji dokonanych na subkoncie
  • poczta wewnętrzna służąca do korespondencji z Fundacją

Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.