Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

Zakończenie księgowania 1% podatku za 2016 rok

Informujemy, że zakończyliśmy proces rozksięgowywania na subkonta Grup OPP wpłat z 1% podatku za 2016 rok.

Bardzo dziękujemy podatnikom za dokonanie odpisu na rzecz naszych podopiecznych!

Przypominamy, że wykaz wpłat 1% podatku jest widoczny po zalogowaniu na subkonto Grupy. Instrukcja sprawdzania stanu subkonta opisana jest m.in. w Załączniku nr 4 do Porozumienia (Instrukcja sprawdzania stanu subkonta).

Rozliczenie wpłat z tytułu 1% podatku to także znaczny wzrost liczby rachunków i faktur przedstawianych Fundacji do zrefundowania. Przypominamy, że zwrot kosztów związanych z realizacją zadań Grupy następuje na podstawie prawidłowo i kompletnie przygotowanych dokumentów. Zasady dokonywania refundacji opisane są m.in. w Załączniku nr 3 do Porozumienia (Regulamin gromadzenia środków i refundacji kosztów) oraz w FAQ (Na czym polega refundacja poniesionych kosztów?).

Fundacja dokonuje starań, aby refundacja kosztów nastąpiła w ciągu 21 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania prawidłowo przygotowanych dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów.