Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

księgowanie 1% podatku za 2018 rok zakończone

Informujemy, że zakończyliśmy proces rozksięgowywania na subkonta Grup OPP wpłat z 1% podatku za 2018 rok. Bardzo dziękujemy podatnikom za dokonanie odpisu na rzecz naszych Grup OPP.

Wykaz wpłat 1% podatku widoczny jest po zalogowaniu na subkonto Grupy.

Przypominamy o tym, że aktualnym systemem logowania się do subkont Grup OPP jest system WEB LOGOWANIE OD 2019.

Instrukcja sprawdzania stanu subkonta opisana jest w Załączniku nr 4 do Porozumienia.

Po zalogowaniu się na stronie dostępne będą także komunikaty od Fundacji, informacje
o saldzie subkonta, lista transakcji dokonanych na subkoncie oraz poczta wewnętrzna służąca do korespondencji z Fundacją (zakładka „Poczta przychodząca”).

Rozliczenie wpłat z tytułu 1% podatku to także znaczny wzrost liczby rachunków i faktur przedstawianych Fundacji do zrefundowania. Przypominamy, że zwrot kosztów związanych
z realizacją zadań Grupy następuje na podstawie prawidłowo i kompletnie przygotowanych dokumentów.

Uwaga! Informujemy, iż w związku ze zmianami w prawie podatkowym, które wchodzą
w życie 1 listopada 2019 r., Fundacja jest zmuszona zmienić dotychczasowy wymóg
w zakresie wystawiania faktur, rachunków oraz innych dokumentów księgowych przedkładanych przez Państwa do Fundacji. W związku z ww. zmianami został utworzony nowy Regulamin gromadzenia środków i refundacji kosztów ponoszonych przez Kierownika na rzecz realizacji zadań Grupy  (Załącznik Nr 3).

Zasady dokonywania refundacji opisane są również na stronie internetowej Fundacji
w zakładce Najczęściej zadawane pytania  w pytaniu nr 12 Na czym polega refundacja poniesionych kosztów?”

Prawidłowo przygotowane dokumenty do refundacji znacznie skracają czas oczekiwania na zwrot kosztów.